پیام تسلیت «جمعیت دفاع از ملت فلسطین – دفتر استان گیلان» بمناسبت درگذشت بانو مرضیه حدیدچی (طاهره دباغ)

اندیشکده قدس؛ «جمعیت دفاع از ملت فلسطین - دفتر استان گیلان» با صدور پیامی، درگذشت بانو مرضیه حدیدچی (طاهره دباغ) عضو محترم هیات امناء جمعیت دفاع ازملت فلسطین را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه همرزمان، دوستان و خانواده داغدار ایشان تسلیت گفت.
براساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین – دفتر استان گیلان متن این پیام بدین شرح است: “انا لله و اناالیه راجعون”درگذشت بانوی مجاهد و نستوه مرضیه حدیدچی(طاهره دباغ) آن مرید مخلص امام، رهبری و شهدای انقلاب اسلامی که به حق عمری را به طاعت حضرت دوست جل و علا پرداخت و آنچه که داشت از دانش و تجربه در خدمت به ملت و نظام اسلامی، صادقانه به کار بست، موجب تأثر و تألم مریدان و علاقمندان به راهش گشت. وی از مبارزان دیرین و السابقون السابقون انقلاب اسلامی است که سالهای متمادی در زندان های مخوف شاهنشاهی شکنجه شد. وی نمادی از یک زن مسلمان و مقاوم فعال در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی در داخل و خارج بود.

مروری بر زندگی و تلاش های بی وقفه وی در راه استقلال و آزادی و اعتلای ایران اسلامی، نشان دهنده تلاش ها و رشادت های وی در راه عزت انقلاب اسلامی و دفاع از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین است. پس از عمری مبارزه و مجاهدت با استبداد پهلوی و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و دلدادگی به فلسطین و رهایی قدس شریف از اشغال اشغالگران صهیونیسم به دیار باقی شتافت که در جوار رحمت دوست – عزّ ذکره – مزد طاعت و خدمت صادقانه اش به نیکی گیرد و رضوان الهی جایگاهش.اعضای هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز این مصیبت بزرگ را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه همرزمان،دوستان و خانواده صبور وی تسلیت گفته و غفران الهی و حشر با مرادش را در بهشت برای آن مرحومه و نیز اجر صبر و شکیبایی برای بیت مکرمشان مسئلت دارند.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

خانواده محترم و داغدیده حدیدچی (دباغ) درگذشت بانو مرضیه حدیدچی (طاهره دباغ) آن اسوه مقاومت و مبارز مجاهد قطعا سنگین و جانسوز است و به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به شما خانواده محترم و داغدیده صمیمانه تسلیت عرض نموده و برایتان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌نماییم.

روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین – دفتر استان گیلان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://qodsthink.ir/?p=10487

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: