فراخوان دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز انقلاب اسلامی ایران

اندیشکده قدس؛ دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان به مناسبت 22 بهمن، سالروز انقلاب اسلامی ایران فراخوانی صادر کرد.

براساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دوم بهمن روز به بار نشستن سال ها مبارزه با استبداد ستمشاهی و استعمار است. روز خوشه چینی از ایثارها و جانفشانی های ملت ایران در راه استقلال و آزادی است. بیست و دوم بهمن روز ایران است. روز نمایش شکوه یک ملت تاریخی که بزرگی را طلب کرد و بزرگی کرد. روز امید به آینده ای روشن است. روز گام نهادن در مسیر آروزی قرن ها است. روز شادمانی امت اسلام است. روز امید مستضعفین جهان است.
گرامی باد یاد و خاطره همه شهدای راه آزادی و انقلاب و تبریکمبارک باد این خجسته روز ملت ایران، ملتی رشید که به پاس این نعمت بزرگ انقلاب و این روز بزرگ ملی به شادمانه گام به میدان می نهد و امید ها را دو چندان ساخته و شادمانی رستن از ستم را به جهانیان نشان می دهند. بی تردید استمرار این انقلاب و پیمودن مسیر آزادی و استقلال و کامیابی های آن علی رغم همه تهدیدات و توطئه ها تنها با انقلابی ماندن ملت و حفظ آرمان های بزرگ انقلاب میسور بوده است. ملتی که به یمن این نعمت بزرگ، یاریگری مظلومان خاصه مظلومان فلسطین را به عنوان اولویت برگزیده است.  جمعیت دفاع از ملت فلسطین سالروز انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته  و ضمن فراخوانی آحاد مردم ایران به  نمایشگاه اقتدار ملت در این روز، از سازمان های فعال در حوزه فلسطین و فعالان و علاقمندان به فلسطین و محور مقاومت نیز دعوت می کند در روز بیست و دوم بهمن حمایت خود را از اولویت فلسطین و قدس شریف اعلام داریم.

روابط عمومی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://qodsthink.ir/?p=10500

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: