حضور معاون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در جلسه هیات اجرایی دفتر گیلان

اندیشکده قدس؛ جلسه هیات اجرایی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطين در استان گیلان با حضور معاون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.
براساس این خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حسین رویوران معاون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در جلسه هیات اجرایی این جمعیت در استان گیلان شرکت کرد.

معاون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان و همچنین جمع اعضای هیات اجرایی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان با اشاره به اینکه دفتر جمعیت در استان گیلان توسط یکی از جوانان متعهد فعالیت خودش رو آغاز کرده گفت: انتظار همه از مسئولان استانی آن است که حمایتهای لازم از این مجموعه که در راستای آرمان های نظام و انقلاب و تحت مدیریت یادگار بنیانگذار کبیر انقلابمان هدایت می شود را انجام دهند.

رویوران با تاکید بر اینکه فعالان اجتماعی (NGO) در سطح جهان این امکان را یافته اند تا در جهت احقاق حقوق مردم به دولتها کمک کنند اظهار داشت: باید از این فرصت نهایت بهره لازم را ببریم. وی افزود: با توجه به تجارب بسیار زیاد جمعیت دفاع از ملت فلسطین در حوزه مسائل خاورمیانه، به لطف خدا شاهد گسترش فعالیت های جمعیت در سراسر ایران اسلامی هستیم و ان شاء الله با حمایت های سرکار خانم دکتر مصطفوی ریاست و دبیرکل این جمعیت به دنبال حضوری موفق تر در سطح بین الملل هستیم.

در ابتدای این جلسه اسماعیل بلالایی، دبیر دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان ضمن خوش آمدگویی و اظهار خشنودی از حضور یکی از کارشناسان بنام و خبره مسائل خاورمیانه در استان گیلان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دفتر گیلان، اظهار امیدواری کرد تا حضور رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گیلان سرآغازی باشد بر مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی استان با دفتر گیلان و موجب غنای کمی و کیفی برنامه ها به ویژه در گسترش معارف فلسطین در میان اقشار مختلف استان گردد.

شایان ذکر حسین رویوران برای شرکت در ۳ نشست بصیرت افزایی در جمع دانشگاهیان، هادیان سیاسی سپاه قدس گیلان و مسئولین نیروی انتظامی استان گیلان با هماهنگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین – دفتر گیلان در رشت حضور یافتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://qodsthink.ir/?p=10436

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: