نمایشگاه پوستر «قدس، قرآن، پیروزی» در سراسر گیلان برپا می شود

اندیشکده قدس؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برپایی نمایشگاه پوستر «قدس، قرآن، پیروزی» بمناسبت روز قدس در ١٦ شهرستان استان خبر داد.

براساس این خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قاسم مصفا با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه شامل ٢٠ قطعه پوستر در ابعاد ٣۵ در ۵٠ سانتی متر است که عناوینی چون «مبارزه با طاغوت ضامن عزت و کرامت اسلامی و انسانی»، «رمز پیروزی»، «نفی معبودهای شیطانی»، «جنگ با سران کفر»، «کشتار بی گناهان»، «صف ایمان و نفاق»، «مقاومت، زیربنای پیروزی» و «بشارت پیروزی» را در بر دارد.

وی ادامه داد: «قتل هر بی گناه کشتار بشریت است»، «وجوب دشمنی با دشمنان خدا»، «تغییر حال برای تغییر سرنوشت»، «بیداری امت، وحدت اسلامی»، «رد سلطه کافران»، «قیام برای خدا»، «سخت گیری بر کافران و مهربانی با مومنان»، «مستضعفان وارثان زمینند»، «دشمنان خدا هیچند»، «باطل رفتنی است» و «حزب خدا پیروزمندانند» از دیگر عناوین این مجموعه نمایشگاهی است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: این مجموعه نمایشگاهی در اختیار ادارات ١۶ گانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار داده شده است تا در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در نگارخانه ها و اماکن موجود به نمایش گذاشته شود.

مصفا در پایان یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان در سطح استان برگزار می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://qodsthink.ir/?p=10426

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: