مردم جهان دیگر فریب صهیونیست ها را نمی خورند

علاالدین بروجردی در مورد جنایات رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۱۰ ماه گفت: رژیم صهیونیستی مدت ها است صحنه افکار عمومی جهان را باخته است و نمونه این نفرت جهانی از رژیم کودک کش، تظاهرات مردم آمریکا است که در آن هزاران نفر دانشجویان و استاتید دانشگاه می آیند و می ایستند و نمی ترسند و حتی به زندان می روند. وی افزود: جبهه مقاومت عملاً از غرب آسیا گسترش پیدا کرده و به اروپا و امریکا رسیده است که این یک بازندگی جدی برای رژیم صهیونیستی است.

 

بروجردی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه متحدان خود را از دست داده است افزود: این رژیم هم حمایت خیلی از کشورها را از دست داده است و هم بسیاری از کشورها اقدام صریحی نسبت به قطع رابطه با رژیم صهیونیستی انجام داده اند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی افکار عمومی دنیا فریب شبکه گسترده پروپاگاندای جهانی صهیونیستی را می خوردند اما امروز جایی برای فریب نمانده و شاهد این هستیم مردم جهان بیدار شده اند. وی در پایان گفت: امیدواریم وجدان بیدار شده جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی اقدام جدی تری کند و این رژیم نسل کشی در غزه را متوقف کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://qodsthink.ir/?p=10830

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: