دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان خبر داد:

تمهیدات و شرایط بسیار مناسبی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط استان گیلان در نظر گرفته شده بود

اندیشکده قدس؛ دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان ضمن تشکر از موقعیت شناسی و حضور پرشور مردم شریف و انقلابی گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت و مدیریت بسیار خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان و سایر مسئولین استانی تمهیدات و شرایط بسیار مناسبی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط استان گیلان در نظر گرفته شده بود که طبق پیش بینی ها حضور پرشور مردم روزه دار بیش از بیش ملموس بود.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان ضمن تشکر از موقعیت شناسی و حضور پرشور مردم شریف و انقلابی گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت و مدیریت بسیار خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان و سایر مسئولین استانی تمهیدات و شرایط بسیار مناسبی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط استان گیلان در نظر گرفته شده بود که طبق پیش بینی ها حضور پرشور مردم روزه دار بیش از بیش ملموس بود.

اسماعیل بلالایی در گفتگو با قدسنا با اشاره به اینکه مدت زیادی از آغاز فعالیت دفتر این جمعیت در استان گیلان نمی گذرد اما مسئولین انقلابی و دلسوز گیلان با ایجاد تعامل درخور توجه به سازمانهای مردم نهاد و همچنین اختصاص جایگاه مناسبی در انتهای مسیر راهپیمایی به دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گیلان مقدمات ارائه خدمات بهتر را برای این مجموعه بوجود آوردند که جا دارد از تک تک این عزیزان بویژه حضرت حجت الاسلام و المسلمین اشجری ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان داشته باشم.

دبیر دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اجرای برنامه های مختلف توسط این دفتر و توزیع اقلام تبلیغاتی و پژوهشی تولیدی جمعیت در بین مردم گیلان تاکید کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از مسابقه کتابخوانی «قدس، زندگی مسئولانه» شده است و ان شاء الله برندگان این مسابقه که با هدف ایجاد انگیزه برای کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با موضوع چرایی روز قدس برگزار شده بود بعد از ماه مبارک رمضان از طریق رسانه ها اعلام می شوند.

اسماعیل بلالایی در استان گیلان در پایان ضمن تشکر ویژه از همکاران خود و همچنین حضور باشکوه مردم مسلمان و روزه دار گیلان در راهپیمایی روز قدس افزود: امیدواریم که به زودی شاهد آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمانان باشیم. ان شاءالله

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://qodsthink.ir/?p=10434

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: